Una festa de bitxos!

Sembla mentida que la Bruna ja tingui un any!!! La meva neboda va arribar a aquest món d'una manera especial i el seu somriure ens ho recorda cada dia!!! Per cel·lebrar-ho vaig ajudar a la meva germana a preparar la festa al parc, una festa on les marietes n'eren les protagonistes!!!

Com que de bitxos anava la cosa no podien faltar les galetes-piruletes marietes!!!!

També li vaig fer una samarreta a conjunt amb la temàtica de la festa! És el bitxo més preciós que he vist mai!! Amb les dues "antenes" que li sortien del cap i les dues dentetes estava per menjar-se-la!!!

La meva germana va preparar una targeta d'agraïment per tots els convidats.

Tot plegat va sortir rodó!! Un dia especial per cel·lebrar la vida de la Bruna!
T'estimem petit bitxo!!!

una tieta orgullosa
M.


1 comentari:

Anònim ha dit...

mare de déu, quina bufonada!! les dues dentetes són xulíssimes!! :)